Visureigis kranas Demag Ac 1000

Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys

















Year of manufacture: 2012
Year of first commission: 2013
Carrier engine OM 510LA, 480 kW, EUROMOT 3b
Transmission ZF TC-Tronic HD (heavy duty)
Axles: 18x8x18, 9 axles, 2,3,5,6 driven.
Wheels: 16.00R25
Telescopic boom HA50: 13.5 – 50m with 10 sheaves integrated boom head for max. capacity of 269.9 ton.
Telescopic boom HA100: Additional inner sections for insertion in HA50; 17.1 – 100m; attachments for all equipment and extensions; 6 sheaves integrated in boom head for max. capacity of 168.4t.
S1 HA50 Heavy lift attachment stage 1 – 4 additional sheaves = 14 sheaves integrated in boom head HA50 and max. capacity of 363.3 ton.
SSL (Sideways Superlift)
Counterweight: 228 ton
Counterweight system 48 tons (base and side frames)
Counterweight slabs: 18 x 10 ton = 180 tons.
Hook block:
250 ton, 9 sheave
100 ton , 3 sheave
45 ton, single sheave
Attachments:
Luffing Jib: WIHI-A 126m, enable configuration for WIHI 24-126m, F 14-74m (HA50), SF 8-74m (HA50)
Adapter HA100: 3m luffing jib adapter. For operation of HA100 with extensions LWIHI, F, LF
VA16m: 12m lattice boom section, together with adapter from the luffing jib results in 16m variable extension; enables elevated mount of the luffing jib (WIHI) with HA50, enable configuration WIHI-VA-SSL 24 – 84m (HA50)