Frontalinis krautuvas Caterpillar CAT 966 G



































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys



- 3. hydr. Steuerkreis
- Automatisches Schmiersystem -> Auto-Schmiersystem
- Standard Tieflöffel
- Zusätzliche Hydraulik
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Farbe: Ja/yes
Verwendungszweck: Bauwesen
Technische Informationen
Fahrgestellform: Knick
Motormarke: 3176 CATAAC
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Zustand der Bereifung vorne: 50
Zustand der Bereifung hinten: 50
Lieferbedingungen: EXW
Produktionsland: BE
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Tomas Abda oder Hoda Safa, um weitere Informationen zu erhalten.
- Automatisk smøresystem
= Yderligere oplysninger =
Farve: Ja/yes
Anvendelsesområde: Konstruktion
Chassistype: sættevogn
Motorfabrikat: 3176 CATAAC
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Tomas Abda eller Hoda Safa for yderligere oplysninger
- 3rd hydr. circuit
- Additional hydraulics
- Auto lubrication system
- Standard digging bucket
= More information =
General information
Colour: Ja/yes
Field of application: Construction
Technical information
Chassis type: articulated
Make of engine: 3176 CATAAC
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Other information
Front tyres / undercarriage remaining: 50
Rear tyres remaining : 50
Delivery terms: EXW
Rental currency: SEK
Production country: BE
Additional information
Please contact Tomas Abda or Hoda Safa for more information
- Sistema de lubricación automática
= Más información =
Información general
Color: Ja/yes
Ámbito de aplicación: Construcción
Información técnica
Tipo de chasis: articulado
Marca motor: 3176 CATAAC
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información adicional
Restante de neumáticos delanteros: 50
Restante de neumáticos traseros: 50
Terminos de entrega: EXW
País de producción: BE
Información complementaria
Póngase en contacto con Tomas Abda o Hoda Safa para obtener más información.
- Système de lubrification automatique
= Plus d'informations =
Informations générales
Couleur: Ja/yes
Domaine d'application: Construction
Informations techniques
Forme du châssis: coude
Marque moteur: 3176 CATAAC
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Autres informations
État neuf pneus avant: 50
État neuf pneus arrière: 50
Conditions de livraison: EXW
Pays de production: BE
Informations complémentaires
Veuillez contacter Tomas Abda ou Hoda Safa pour plus d'informations
- 3rd hydr. circuit
- Aanvullende hydraulica
- Automatisch smeersysteem
- Standaard graafbak
= Meer informatie =
Algemene informatie
Kleur: Ja/yes
Toepassingsgebied: Bouw
Technische informatie
Chassisvorm: knik
Merk motor: 3176 CATAAC
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Overige informatie
Resterend profiel voorbanden: 50
Resterend profiel achterbanden: 50
Leveringsvoorwaarden: EXW
Productieland: BE
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Tomas Abda of Hoda Safa
- Układ automatycznego smarowania
= Więcej informacji =
Kolor: Ja/yes
Obszar zastosowania: Budownictwo
Rodzaj podwozia: wyboczenie
Marka silnika: 3176 CATAAC
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tomas Abda lub Hoda Safa
- Sistema de lubrificação automática
= Mais informações =
Cor: Ja/yes
Campo de aplicação: Construção
Tipo de chassis: articulado
Marca do motor: 3176 CATAAC
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Tomas Abda ou Hoda Safa para obter mais informações
- Автоматическая система смазки
= Дополнительная информация =
Цвет: Ja/yes
Область применения: Строительство
Тип шасси: шарнирное
Марка двигателя: 3176 CATAAC
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Tomas Abda или Hoda Safa для получения дополнительной информации
- Automatiskt smörjningssystem
= Detaljer =
Weight
25.9 t
Standard tyres
26.5 R 25
Bucket width
3.22 m
Bucket capacity min.
3.5 m³
Bucket capacity max.
5.5 m³
Steering mode
KL
Transport length
8.99 m
Transport width
2.97 m
Transport height
3.58 m
Travel speed
35.6 km/h
Max. discharge height
2.912 m
Turning radius outside
7.435 m
Lifting force
174.3 kN
Engine manuf.
Caterpillar
Engine type
3176 C-ATAAC
Engine power
193 kW
Displacement
10.3 l
Revolutions at max torque
2100 rpm
Contact us for more info!
Hoda Safa: rodyti kontaktus
= Ytterligare information =
Färg: Ja/yes
Omfattning: Konstruktion
Chassiform: kink
Motormärke: 3176 CATAAC
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Tomas Abda eller Hoda Safa för mer information