Buldozeris Komatsu D 61 PX-23















































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys


- Zusätzliche Hydraulik
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Verwendungszweck: Bauwesen
Seriennummer: KMT0D120C01030604
Antriebsstrang
Antrieb: Raupe
Motormarke: SAA6D107E-2*
Funktionell
CE-Kennzeichnung: ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Zustand der Bereifung vorne: 80
Emissionsniveau: Stage IIIB / Tier IV interim
Lieferbedingungen: EXW
Transportabmessungen (L x B x H): 5,48x2,99x3,18
Produktionsland: JP
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Antoon Schroder, Dennis van Loon oder Jeroen Rijk, um weitere Informationen zu erhalten.
Drivanordning: Larvefødder
Motorfabrikat: SAA6D107E-2*
CE-mærke: ja
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Serienummer: KMT0D120C01030604
Kontakt Antoon Schroder, Dennis van Loon eller Jeroen Rijk for yderligere oplysninger
- Additional hydraulics
= More information =
General information
Field of application: Construction
Serial number: KMT0D120C01030604
Drivetrain
Drive: Track
Make of engine: SAA6D107E-2*
Functional
CE mark: yes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Other information
Front tyres / undercarriage remaining: 80
Emission level: Stage IIIB / Tier IV interim
Delivery terms: EXW
Transport dimensions (LxWxH): 5,48x2,99x3,18
Production country: JP
Additional information
Please contact Antoon Schroder, Dennis van Loon or Jeroen Rijk for more information
Ámbito de aplicación: Construcción
Número de serie: KMT0D120C01030604
Cadena cinemática
Propulsión: Oruga
Marca motor: SAA6D107E-2*
Funcional
Marcado CE: sí
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información adicional
Restante de neumáticos delanteros: 80
Nivel de emisión: Stage IIIB / Tier IV interim
Terminos de entrega: EXW
Dimensiones de transporte (LaxAnxAl): 5,48x2,99x3,18
País de producción: JP
Información complementaria
Póngase en contacto con Antoon Schroder, Dennis van Loon o Jeroen Rijk para obtener más información.
Domaine d'application: Construction
Numéro de série: KMT0D120C01030604
Transmission
Commande: Chenille
Marque moteur: SAA6D107E-2*
Pratique
Marquage CE: oui
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Autres informations
État neuf pneus avant: 80
Niveau d'émission: Stage IIIB / Tier IV interim
Conditions de livraison: EXW
Dimensions du volume de transport (L x l x H): 5,48x2,99x3,18
Pays de production: JP
Informations complémentaires
Veuillez contacter Antoon Schroder, Dennis van Loon ou Jeroen Rijk pour plus d'informations
- Aanvullende hydraulica
= Meer informatie =
Algemene informatie
Toepassingsgebied: Bouw
Serienummer: KMT0D120C01030604
Aandrijving
Aandrijving: Rups
Merk motor: SAA6D107E-2*
Functioneel
CE markering: ja
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Overige informatie
Resterend profiel voorbanden: 80
Emissieklasse: Stage IIIB / Tier IV interim
Leveringsvoorwaarden: EXW
Afmetingen (LxBxH) (m): 5,48x2,99x3,18
Productieland: JP
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Antoon Schroder, Dennis van Loon of Jeroen Rijk
Napęd: Gąsienica
Marka silnika: SAA6D107E-2*
Oznaczenie CE: tak
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer serii: KMT0D120C01030604
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Antoon Schroder, Dennis van Loon lub Jeroen Rijk
Condução: Rasto
Marca do motor: SAA6D107E-2*
Marca CE: sim
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de série: KMT0D120C01030604
Contacte Antoon Schroder, Dennis van Loon ou Jeroen Rijk para obter mais informações
Привод: Гусеница
Марка двигателя: SAA6D107E-2*
Знак CE: да
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Серийный номер: KMT0D120C01030604
Свяжитесь с Antoon Schroder, Dennis van Loon или Jeroen Rijk для получения дополнительной информации
Körning: Spår
Motormärke: SAA6D107E-2*
CE-märkning: ja
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Serienummer: KMT0D120C01030604
Kontakta Antoon Schroder, Dennis van Loon eller Jeroen Rijk för mer information