Naujas bitumo platintojas Hydrog Hydrog SH Premium









Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys

Model : SH Premium
Rok produkcji : 2022
Dodatkowe opcje : Nowy / nieużywany
Silnik : Perkins - 3 cylindrowy o mocy 25 KM
Certyfikaty : CE
VAT : 23
SH PREMIUM is the highest and most prestigious class of HYDROG emulsion sprayers. It is intended for performing of tack coating and road surface dressing (bitumen emulsion + grit). The sprayer is equipped with two independent spray bars (front and back) hydraulically slidable on central rail, computer which controls spraying output and printer of reports.
Technical data:
Bitumen emulsion tank capacity: 3000 l /5000 l / 6000 l / 8000 l / 10000 l / 12000 l
Spraying width smoothly adjustable up to 4,8 m
Spraying output automatically maintained at variable sprayer speed
Insulated tank with aluminum cover
Emulsion heating: automatic oil burner and heating pipes inside the tank
The machine construction is shot blasted and professionally protected against corrosion
Two independent spray bars (front and back) hydraulically slidable
Intuitive desktop with color touch panel 12" in the driver's cab
There are no hand valves
Modern rotary positive-displacement pump special for bitumen emulsion, does not destroy it's structure
Combustion engine: Diesel Perkins - 4 cylindrowy o mocy 25 KM
Pinter of reports
TV monitoring of spraying bar, LCD monitor in operator's cab
Skrapiarka emulsji HYDROG SH Premium jest najwyższym modelem w typoszeregu marki HYDROG. Służy do skrapiania międzywarstwowego emulsjami bitumicznymi przy budowie nawierzchni asfaltowych oraz do tzw. powierzchniowych utrwaleń (emulsja bitumiczna + kruszywo mineralne). Maszyna wyposażona jest w hydraulicznie rozsuwaną belkę skrapiającą, komputer sterujący wydajnością skrapiania i drukarkę raportów.
Dane techniczne:
Pojemność zbiornika emulsji: 3000 l /5000 l / 6000 l / 8000 l / 10000 l / 12000 l
Szerokość skrapiania regulowana bezstopniowo do 4,8 m
Automatyczne utrzymywanie wydajności skrapiania przy zmianach prędkości skrapiarki
Zbiornik izolowany z poszyciem aluminiowym
Grzanie emulsji: automatyczny palnik olejowy i rury grzewcze wewnątrz zbiornika
Konstrukcja śrutowana i profesjonalnie zabezpieczona antykorozyjnie
Podwójny kolektor skrapiający - dwie rampy wysuwane hydraulicznie
Sterowanie: pulpit sterujący z kolorowym panelem dotykowym 12” w kabinie kierowcy
W maszynie nie ma ręcznych zaworów emulsji
Pompa emulsji: wyporowa rotacyjna
Silnik Diesel Perkins - 4 cylindrowy o mocy 25 KM
Drukarka raportów
System minitoringu wizyjnego rampy skrapiającej z monitorem LCD w kabinie operatora