Betonvežis Volvo FMX 460 8X4 Intermix 9m3 MIXER + THEAM 15m BELT Euro 5


























































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys
















- Блокировка на диференциала
- Дискови спирачки
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Камера за заден ход
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Прожектори
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Спирачка на двигателя
- Diferenciál s brzdou
- Hliníková palivová nádrž
- Kamera couvání
- Kotoučové brzdy
- Motorová brzda
- Odpružení listovými pružinami
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyhřívání vozidla
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Differentialsperre
- Fernlicht
- Gefahrenleucht(en)
- Motorbremse
- Rückwärtsfahrkamera
- Scheibebremse
- Schlafkabine
- Standheizung
- VEB
= Anmerkungen =
EURO 5, VOLVO FMX 460 8X4 BLATTGEFEDERT MIT STETTER 9M3 MISCHER + THEAM 15 M FÖRDERBAND MIT FERNBEDIENUNG
FERNVERKEHRHAUS MIT SONNEBLENDE, I-SHIFT AUTOMATIK GETRIEBE, VEB MOTORBREMSE, KLIMA AUTOMATIK, STANDHEIZUNG, TEMPOMAT, RADIO/CD, RUCKFAHRKAMERA, LEDER SITZEN, DIFFERENTIAL SPERRE, ALUMINIUM DIESEL TANK, STAUKASTE, LAMPENBUGEL MIT 4 FERNSCHEINWERFER UND 2 GEFAHREN LEUCHTEN, HOLLANDISCHE BRIEF
VIDEO: rodyti kontaktus
= Firmeninformationen =
Gast Trucks Venlo B.V. | Bis zu 30 Bilder und ein Video auf rodyti kontaktus Seit 1998 sind wir auf den Einkauf, Verkauf, Import und Export von gebrauchten Nutzfahrzeugen spezialisiert. Standort Venlo (NL)| 10 km von der Grenze | 70 km von Flughafen Düsseldorf | 55 km von Flughafen Eindhoven (NL) Transport und export Papieren / Kennzeichen gegen mehrpreis möglich zu Hafen im Niederlande, Belgien oder Deutschland. Reservieren ohne Anzahlung ist nicht moglich!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Verwendbares Material: Beton
Kennzeichen: 27-BZZ-7
Getriebe
Getriebe: I-SHIFT, Automatik
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 9500 kg
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bakkamera
- Bladaffjedring
- Differentialespærre
- Motorbremse
- Projektører
- Skivebremser
- Sleeper Cab
- Styret spærredifferentiale
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Gældende materiale: Beton
Registreringsnummer: 27-BZZ-7
Transmission
Transmission: I-SHIFT, Automatisk
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Δισκόφρενα
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κλείδωμα διαφορικού
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα
- Aluminium fuel tank
- Differential lock
- Disc Brakes
- Engine Brake
- Leaf spring suspension
- Reversing camera
- Rotating beacon(s)
- Sleeper cab
- Spotlights
- VEB
- Vehicle heater
= Dealer information =
Gast Trucks Venlo B.V.
Our prices are netto export. To make a reservation without downpayment is not possible.
= More information =
General information
Applicable material: Concrete
Registration number: 27-BZZ-7
Transmission
Transmission: I-SHIFT, Automatic
Axle configuration
Front axle 1: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering
Front axle 2: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 1: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 2: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 9500 kg
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Bloqueador diferencial
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Cámara de visión trasera
- Diferencial de deslizamiento
- Estufa
- Freno motor
- Frenos de disco
- Luces brillantes
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Material de aplicación: Hormigón
Matrícula: 27-BZZ-7
Transmisión
Transmisión: I-SHIFT, Automático
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Kohdevalot
- Lehtijousitus
- Levyjarrut
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Moottorin jarru
- Peruutuskamera
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
- Cabine de couchage
- Caméra de recul
- Chauffage
- Différentiel d'écartement
- Frein moteur
- Freins à disque
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Solde différentiel
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Informations générales
Matériel d'application: Béton
Numéro d'immatriculation: 27-BZZ-7
Transmission
Transmission: I-SHIFT, Automatique
Configuration essieu
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Blokada diferencijala
- Disk kočnice
- Grijač
- Grijač vozila
- Kamera za vožnju unatrag
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Lisnata opruga
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Differenciálzár
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Tolatókamera
- Tárcsafékek
- Differenziale a slittamento controllato
- Fari di profondità
- Freni a disco
- Freno motore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Videocamera per retromarcia
- Achteruitrijcamera
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Motorrem
- Schijfremmen
- Slaapcabine
- Sper
- Standkachel
- VEB
- Verstralers
- Zwaailamp(en)
= Bijzonderheden =
EURO 5, VOLVO FMX 460 8X4 BLADGEVEERD MET INTERMIX 9M3 MIXER + THEAM TD 16.5 TRANSPORTBAND MET AFSTANDSBEDIENING
SLAAPCABINE MET ZONNEKLEP, I-SHIFT AUTOMAAT, VEB VOLVO ENGINE BRAKE MOTORREM, CLIMATE CONTROL MET AIRCO, STANDKACHEL, CRUISE CONTROL, RADIO/CD, ACHTERUITRIJCAMERA, LEDEREN STOELEN, SPER, ALUMINIUM DIESEL TANK, 2X HYDRAULISCHE STEMPELS ACHTER, OPBERGKIST, LAMPENBEUGEL MET 4 VERSTRALERS EN 2 ZWAAILAMPEN, HOLLANDSE REGISTRATIE
= Bedrijfsinformatie =
Gast Trucks Venlo B.V. Sinds 1998 zijn wij gespecialiseerd in de in- en verkoop van gebruikte trucks en trailers. Bezoek onze website rodyti kontaktus voor meer foto's en video's. Onze prijzen zijn netto export! Reserveren is alleen mogelijk met een aanbetaling.
PLEASE CHECK OUR WEBSITE rodyti kontaktus FOR OUR STOCK. YOU WILL FIND ALL AVAILABLE PICTURES AND A VIDEO!
= Meer informatie =
Algemene informatie
Toepassingsmateriaal: Beton
Kenteken: 27-BZZ-7
Transmissie
Transmissie: I-SHIFT, Automaat
Asconfiguratie
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 9500 kg
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 9500 kg
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Differensialsperre
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Motorbrems
- Ryggekamera
- Skivebremser
- Spotlights
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Hamulce tarczowe
- Hamulec silnikowy
- Kabina sypialna
- Kamera do tyłu
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Reflektory
- Resory
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Zastosowany materiał: Beton
Numer rejestracyjny: 27-BZZ-7
Skrzynia biegów
Pędnia: I-SHIFT, Automat
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Aquecedor
- Bloqueio do diferencial
- Cabina c/cama
- Camara de marcha-atràs
- Depósito de combustível em alumínio
- Diferencial de deslizamento controlado
- Holofotes
- Sofagem de parque
- Suspensão de molas
- Travão de discos
- Travão de motor
= Mais informações =
Informações gerais
Material aplicável: Betão
Número de registo: 27-BZZ-7
Transmissão
Transmissão: I-SHIFT, Automática
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cabină de dormit
- Cameră de marșarier
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Frâne cu disc
- Frână de motor
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Блокировка дифференциала
- Дисковые тормоза
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Камера заднего хода
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Рессорная подвеска
- Тормоз двигателя
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Используемый материал: Бетон
Регистрационный номер: 27-BZZ-7
Трансмиссия
Трансмиссия: I-SHIFT, Автоматическая
Конфигурация осей
Передний мост 1: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Передний мост 2: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 2: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kotúčové brzdy
- Kúrenie
- Motorová brzda
- Odpruženie listovými pružinami
- Reflektory
- Uzávierka diferenciálu
- Vyhrievanie vozidla
- Backkamera
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Differentiallås
- Kupévärmare
- Motorbroms
- Skivbromsar
- Sovhytt
- Spotlights
- Styrd differentialbroms
- Värmare
= Ytterligare information =
Allmän information
Applikationsmaterial: Betong
Registreringsnummer: 27-BZZ-7
Transmission
Transmission: I-SHIFT, Automatisk
Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 9500 kg
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 9500 kg
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Araç ısıtıcısı
- Diferansiyel kilidi
- Disk frenler
- Geri vites kamerası
- Isıtıcı
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Motor freni
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Yaprak yaylı süspansiyon