Autokranas Tadano Faun ATF180 G-5
Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys




















Tadano-Faun ATF180 G-5
year/Baujahr 2014
10.350 hours/Stunden – 31.000 Km
60 t
Mobile crane, uppercarriage 10,350 hours, undercarriage 31,000 km, boom 13.2 – 60.0 m, 5.4 m heavy-duty jib including LMB extension, luffing gear, lift adjuster, 2nd winch, 50 t counterweight, additional heating for crane cab, LMB, LMB extension for 12, 24 and 36 t counterweight, 32 t bottom block (1 roller, double hook), 63 t bottom block (3 rollers, double hook), undercarriage and uppercarriage central lubrication, drive 10x8x10, air conditioning in driver’s cab, additional oil cooler for uppercarriage, crane emergency operation for uppercarriage, load viewing camera
Mobilkran, Oberwagen 10.350 Stunden, Unterwagen 31.000 Km, Ausleger 13,2 – 60,0 m, 5,4 m Schwerlastspitze inkl. LMB Erweiterung, Wippwerk, Lift Adjuster, 2. Winde, Gegengewicht 50 t, Zusatzheizung Krankabine, LMB, LMB-Erweituerng für 12, 24 und 36 t Gegengewicht, 32 t Unterflasche (1rollig, Doppelhaken), 63 t Unterflasche (3rollig, Doppelhaken), Unterwagen und Oberwagen Zentralschmierung, Antrieb 10x8x10, Klima Fahrerhaus, Zusatzölkühler Oberwagen, Krannotbetätigung Oberwagen, Lastsichtkamera