Autokranas IVECO EuroCargo 90 E18 - EURO 5 + KLAAS ALU-KRAN 30 METER MET REMOTE










































































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys




















- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Ресорно пружинно окачване
- Odpružení listovými pružinami
- Robustní motorová brzda
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Sonnenschutzklappe
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 225/75R17.5
Vorderachse: Max. Achslast: 3400 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Max. Achslast: 6300 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert
Kran: KLAAS ALU-K 30/1000, Baujahr 2005, hinten am Fahrgestell
Marke des Aufbaus: HATZ 1D81C
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Kraftig motorbremse
- Solskærm
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 225/75R17.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 3400 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 6300 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion
Kran: KLAAS ALU-K 30/1000, produktionsår 2005, bag på chassiset
Karosserifabrikat: HATZ 1D81C
- Γείσο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Visor
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Tyre size: 225/75R17.5
Front axle: Max. axle load: 3400 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Max. axle load: 6300 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction
Crane: KLAAS ALU-K 30/1000, year of manufacture 2005, on rear of chassis
Make of bodywork: HATZ 1D81C
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Freno de motor reforzado
- Parasol
- Suspensión
= Más información =
Tamaño del neumático: 225/75R17.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 3400 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 6300 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla
Grúa: KLAAS ALU-K 30/1000, año de fabricación 2005, detrás en el chasis
Marca carrocería: HATZ 1D81C
- Raskaan käytön moottorijarru
- Visiiri
- Frein moteur renforcé
- Pare-soleil
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 225/75R17.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 3400 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 6300 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple
Grue: KLAAS ALU-K 30/1000, année de construction 2005, derrière sur le châssis
Marque de construction: HATZ 1D81C
- Sjenilo
- Snažna kočnica motora
- Napellenző
- Rugós felfüggesztés
- Parasole
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Versterkte motorrem
- Zendapparatuur
- Zonneklep
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 225/75R17.5
Vooras: Max. aslast: 3400 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Max. aslast: 6300 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie
Kraan: KLAAS ALU-K 30/1000, bouwjaar 2005, achter op het chassis
Merk opbouw: HATZ 1D81C
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Kraftig motorbrems
- Solskjerm
- Osłony przeciwsłoneczne
- Resory
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 225/75R17.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 3400 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 6300 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Żuraw: KLAAS ALU-K 30/1000, rok produkcji 2005, z tyłu podwozia
Marka konstrukcji: HATZ 1D81C
- Suspensão de molas
- Travão do motor reforçado
- Visor
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 225/75R17.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 3400 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 6300 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples
Grua: KLAAS ALU-K 30/1000, ano de fabrico 2005, na parte traseira do chassis
Marca da carroçaria: HATZ 1D81C
- Parasolar
- Suspensie pe arcuri
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Рессорная подвеска
- Солнцезащитный козырек
= Дополнительная информация =
Размер шин: 225/75R17.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 3400 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 6300 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор
Кран: KLAAS ALU-K 30/1000, год выпуска 2005, в задней части шасси
Марка кузова: HATZ 1D81C
- Odpruženie listovými pružinami
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bladfjäder
- Extra kraftig motorbroms
- Solskydd
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 225/75R17.5
Framaxel: Max. axellast: 3400 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel: Max. axellast: 6300 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%; Minskning: enda minskning
Kran: KLAAS ALU-K 30/1000, byggnadsår 2005, bakre delen av chassit
Fabrikat av karosseri: HATZ 1D81C
- Güneşlik
- Yaprak yaylı süspansiyon