

Betono siurblys Sany SYM5445THBES



























Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys







Full length: 14880mm
Overall width: 2550mm
Total height: 4000mm
Total weight: 44000kg
Vertical height of the boom: 61.1m
Horizontal length of boom: 55.9m
Vertical depth of the boom: 42.7m
Minimum deployment height: 13.6m
Length of the first section of arm: 11260mm
Angle of the first arm: 89
Length of the second arm: 8785mm
Angle of second section of arm: 180
Arm length of the third section: 9050mm
Angle of the third section of arm: 180
Arm length of the fourth section: 10000mm
Angle of the fourth arm: 230
Arm length of the fifth section: 10600mm
Angle of the fifth arm: 180
Arm length of the sixth section: 7405mm
Angle of the sixth section of arm: 180
Turntable rotation angle: ±360
Spread width of front outrigger: 12170mm
Expanded width of rear leg: 13200mm
Low pressure of theoretical concrete displacement: 180m³/h
High pressure of theoretical discharge of concrete: 120m³/h
Theoretical pumping pressure low pressure: 8.3Mpa
Theoretical pumping pressure High pressure: 12Mpa
Theoretical pumping times Low pressure: 29 times/Minute
Theoretical pumping times High pressure: 20 times/Minute
Inner diameter of delivery cylinder: 260mm
Transfer cylinder stroke: 1900mm
Hydraulic system: Open type
System oil pressure: 32Mpa
Fuel tank capacity: 800L
Water tank volume: 700L
Delivery pipe diameter: 125mm
End hose length: 3m
Pipe diameter of end hose: 125mm
Chassis brand: Trinity
Chassis model: SYM5440THB1E
Engine model: D12C5-490E0
Maximum net engine power: 348/1900kW/rpm
Emission standards: CountryⅤ
Fuel tank capacity: 600L
Displacement: 12.12L
Maximum speed: 90km/h
Longitud total: 14.880 mm
Ancho total: 2.550 mm
Altura total: 4.000 mm
Peso total: 44.000 kg
Altura vertical de la pluma: 61,1 m
Longitud horizontal de la pluma: 55,9 m
Profundidad vertical de la pluma: 42,7 m
Altura mínima de despliegue: 13,6 m
Longitud de la primera sección del brazo: 11.260 mm
Ángulo del primer brazo: 89°
Longitud del segundo brazo: 8.785 mm
Ángulo de la segunda sección del brazo: 180°
Longitud de la tercera sección del brazo: 9.050 mm
Ángulo de la tercera sección del brazo: 180°
Longitud de la cuarta sección del brazo: 10.000 mm
Ángulo del cuarto brazo: 230°
Longitud de la quinta sección del brazo: 10.600 mm
Ángulo del quinto brazo: 180°
Longitud de la sexta sección del brazo: 7.405 mm
Ángulo de la sexta sección del brazo: 180°
Ángulo de rotación de la plataforma giratoria: ±360°
Ancho de despliegue del estabilizador delantero: 12.170 mm
Ancho de despliegue del estabilizador trasero: 13.200 mm
Desplazamiento teórico de hormigón (baja presión): 180 m³/h
Desplazamiento teórico de hormigón (alta presión): 120 m³/h
Presión teórica de bombeo (baja presión): 8,3 MPa
Presión teórica de bombeo (alta presión): 12 MPa
Ciclos teóricos de bombeo (baja presión): 29 veces/minuto
Ciclos teóricos de bombeo (alta presión): 20 veces/minuto
Diámetro interior del cilindro de transporte: 260 mm
Carrera del cilindro de transporte: 1.900 mm
Sistema hidráulico: Tipo abierto
Presión del aceite del sistema: 32 MPa
Capacidad del tanque de combustible: 800 L
Volumen del tanque de agua: 700 L
Diámetro de la tubería de transporte: 125 mm
Longitud de la manguera final: 3 m
Diámetro de la manguera final: 125 mm
Marca del chasis: Trinity
Modelo del chasis: SYM5440THB1E
Modelo del motor: D12C5-490E0
Potencia neta máxima del motor: 348/1900 kW/rpm
Norma de emisiones: País V
Capacidad del tanque de combustible (chasis): 600 L
Cilindrada: 12,12 L
Velocidad máxima: 90 km/h